Kontrast:
Rozmiar czcionki:
A A+ A++
Odstępy:
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + 1 - Wybór Menu
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Oswoić „nową normalność”. Jak stworzyć optymalne środowisko pracy, ułatwiające błyskawiczne reagowanie na zmiany?

Data wydarzenia: 08/10/2020 10:00 - 12:00

Choć mamy silną potrzebę sprecyzowania tego, jak będzie wyglądała post-covidowa rzeczywistość, kształt naszej „nowej normalności” nie jest jeszcze w pełni znany. Istnieją pewne tendencje, jak np. postępująca cyfryzacja różnych obszarów działalności organizacji czy zmiany w postawach konsumentów i pracowników, jednak to wciąż za mało, by przewidzieć z jakimi zawirowaniami i rynkowymi turbulencjami przyjdzie nam się jeszcze mierzyć.

Jak więc planować działania, które mogą stanowić o „być albo nie być” organizacji? Przystosowani żyją dłużej, ale jak przystosować się do tego, co nieznane i niespodziewane?

Poruszanie się po grząskim gruncie niepewności wymaga od organizacji nabycia nowego rodzaju umiejętności, w której kluczowa jest szybka reakcja – w podejmowaniu decyzji, adaptowaniu się do zmian, dostarczaniu wartości Klientom, redukowaniu kosztów.

Zapraszamy na webinar inspiracyjny „Oswoić „nową normalność”. Jak stworzyć optymalne środowisko pracy, ułatwiające błyskawiczne reagowanie na zmiany?” opracowany z myślą o Menedżerach HR i Menedżerach Sprzedaży. W ramach webinaru dowiedzą się Państwo, jak zwiększyć zdolność organizacji do elastycznego reagowania na trudne do przewidzenia wyzwania i stworzyć sprzyjające ku temu środowisko pracy przy pomocy programu Trello.

Webinar inspiracyjny – dlaczego warto?

  • PRAKTYKI LIDERÓW: dowiesz się, jakie sposoby zarządzania stoją za sukcesem liderów rynku i ich zdolnością do elastycznego reagowania na zawirowania i sytuacje kryzysowe,
  • BEZPŁATNE NARZĘDZIE: poznasz bezpłatne narzędzie Trello, wspierające błyskawiczne reagowanie w świecie VUCA zarówno na poziomie indywidualnym, zespołowym, jak i organizacyjnym,
  • WSPARCIE KOMUNIKACJI: dowiesz się, jak stworzyć środowisko, które nie tylko umożliwi Ci stały kontakt z Twoim zespołem, ale i ułatwi zarówno jego pracę, jak i współpracę z innymi działami w firmie,
  • KONTROLA NAD KOSZTAMI: dowiesz się, jak w zmieniającym się świecie utrzymać płynność finansową bez konieczności redukcji zatrudnienia,
  • ZARZĄDZANIE W KRYZYSIE: wzmocnisz swoją umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych (np. stanowiących konsekwencje lock down’u),
  • DOBRE PRAKTYKI: zapoznasz się z pomysłami na umiejętne zarządzanie kosztami, zapewnienie płynności w czasie kryzysu, zarządzanie pracą zespołu i wdrażanie dobrych praktyk.

STRONA REJESTRACJI

Kategorie wydarzenia:

WAŁBRZYSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA „INVEST-PARK” sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

Godziny otwarcia

  • pn. - pt. 08:00 - 16:00
Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1