Kontrast:
Rozmiar czcionki:
A A+ A++
Odstępy:
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + 1 - Wybór Menu
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Procesy HR w dobie COVID-19  w oparciu o metodologię Management 3.0

Data wydarzenia: 11/12/2020 10:00 - 12:00

Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” wspólnie z HR INSTITUTE oraz BENEFIT CONSULTING zaprasza na bezpłatne webinarium:

Procesy HR w dobie COVID-19  w oparciu o metodologię Management 3.0”, które odbędzie się 11 grudnia 2020 r. od 10:00 do 12:00.

 Agenda:

  • Rola empowerment  w zwinnych procesach HR
  • Zasady komunikacji wewnętrznej w procesie zmiany
  • Dobre praktyki w zdalnej rekrutacji i onboardingu
  • Remote wellbeing i znaczenie Employee Assistance Program
  • Kompetencje przyszłości w świecie VUCA
  • Empatyczny i skuteczny outplacement
  • Elastyczny model Compensation & Benefit

LINK DO REJESTRACJI

Nasi eksperci:

Agnieszka Musiał-Terlecka,  CEO HR INSTITUTE, www.hrinstitute.pl
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkim na SGH w Warszawie, posiada certyfikat Certified Assessor for Assessment & Development Centre (CAADC) a także licencję SLG Thomas International Management System. Certyfikowany Coach ACSTH. Certfikowany Coach ACC ICF i trener zmiany. Specjalizuje się w projektowaniu polityki rekrutacyjnej i programów rozwojowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze rozwoju kompetencji i zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie skutecznego marketingu rekrutacyjnego i budowania kampanii employer brandingowych. Przeprowadza audyty HR i wdraża narzędzia podnoszące jakość zarządzania zasobami ludzkimi w firmie m.in modele zarządzania HR, opisy stanowisk, zarządzanie przez kompetencje, oceny okresowe, systemy motywacyjne, wartościowanie stanowisk czy komponowanie ścieżek talentowych. Głosi zasadę „work life balance” i prowadząc własną firmę stara się pogodzić wychowywanie syna z pasjami jej życia: psychologią rozwoju, jogą i nurkowaniem.

Robert Błaszczyk – Dyrektor Zarządzający, Benefit Consulting, http://bca.com.pl
Ekspert opieki medycznej oraz programów emerytalnych. Licencjonowany broker ubezpieczeniowy. Doświadczenie z benefitach pracowniczych zdobywał w Medicover (1996-1998), Centrum Medycznym Damiana (1998- 2006), Generali Życie (2006-2009) oraz Aon Risk Solution (2009-2017) Począwszy od czerwca 2017 Dyrektor Zarządzający Benefit Consulting Sp. z o. o. W zakresie zagadnień związanych z reformą emerytalną i wprowadzeniem Pracowniczych Planów Kapitałowych konsultant oraz doradca Konfederacji Pracodawców Lewiatan. Autor oraz prowadzący wielu szkoleń i warsztatów na temat PPK oraz PPE. W ostatnich latach organizowanie i negocjowanie programów PPE oraz PPK dla kilkudziesięciu firm m in.: Jacobs Douwe Egberts, Brown-Forman, Jeppsen, Dolby, Simoldes Plasticos, Cooper Standard Automotive, GKN Driveline, Winkelmann, Reflex, Oknoplast, SUEZ, GO Sport oraz wielu innych.

Brak opisu obrazka

Kategorie wydarzenia:

WAŁBRZYSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA „INVEST-PARK” sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

Godziny otwarcia

  • pn. - pt. 08:00 - 16:00
Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1