Kontrast:
Rozmiar czcionki:
A A+ A++
Odstępy:
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + 1 - Wybór Menu
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zaproszenie – Dobre praktyki wynagradzania. Jak raport płacowy ułatwia zarządzanie wynagrodzeniami – webinar

Data wydarzenia: 23/11/2023 10:00 - 11:30

Szanowni Państwo,

 

Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” wspólnie z Kancelarią Sedlak & Sedlak zaprasza na webinarium Dobre praktyki wynagradzania. Jak raport płacowy ułatwia zarządzanie wynagrodzeniami, które odbędzie się 23 listopada 2023 r. w godzinach 10:00 – 11:30.

 

Opis szkolenia:

część 1:

Wynagrodzenia stanowią istotny, choć często wymagający temat rozmów pomiędzy pracownikami a pracodawcami. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się:

– W jaki sposób system wynagrodzeń wspiera cele firmy?

– Czym dokładnie różni się ocena pracy od jej pomiaru?

– Co rozumiemy pod pojęciem sprawiedliwego systemu wynagradzania?

część 2:

– Jak raport płacowy ułatwia pracę?

– Przykładowe dane rynkowe i analizy na wybranych stanowiskach.

– Dlaczego warto uczestniczyć w raportach płacowych?

 

Spotkanie poprowadzą dla Państwa:

dr Kazimierz Sedlak, Dyrektor

Twórca najstarszej polskiej firmy HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1993 rok), twórca pięciu portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl, wskaznikiHR.pl, raportyplacowe.pl), autor ponad 100 publikacji. Redaktor 12 książek, w tym: „Zarządzanie efektywnością wynagrodzeń”, „Łączne korzyści z pracy. Polski model Total Rewards”, „Jak skutecznie wynagradzać pracowników”, „Tajniki HR – najlepsze praktyki wynagradzania i rekrutacji”, „Jak wynagradzać pracowników sprzedaży”, „Poradnik motywowania”. Organizator 19 konferencji na temat wynagradzania (w tym Krakowskiego Forum Wynagrodzeń w latach 2006-2023). Autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia, twórca polskiej koncepcji łącznych korzyści z pracy. Członek Society for Human Resource Management oraz WorldatWork-Total Rewards Association. Oprócz tego miłośnik fizyki kwantowej, wielbiciel Szymborskiej, Tokarczuk i niestrudzony poszukiwacz straconego czasu.

 

Magdalena Sieczka, Kierownik ds. wynagrodzeń i benefitów

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University (WSB–NLU). Doświadczenie zdobywała pracując w międzynarodowych korporacjach. Zajmowała się audytem systemów i polityk wynagradzania, wartościowaniem stanowisk pracy w zaawansowanych strukturach organizacyjnych, budowała ścieżki kariery, odpowiadała za systemy premiowe. Z Sedlak & Sedlak związana od początku swojej drogi w HR. Obecnie wspiera firmę w usługach doradczych oraz jest kierownikiem działu analiz wynagrodzeń, który opracowuje raporty płacowe.

 

ZAREJESTRUJ SIĘ KLIKAJĄC W GRAFIKĘ:

Brak opisu obrazka

LINK DO REJESTRACJI:

https://wsseinvestpark.clickmeeting.com/dobre-praktyki-wynagradzania-jak-raport-placowy-ulatwia-zarzadzanie-wynagrodzeniami-/register?_gl=1*aavin6*_ga*MTEyMjY3OTI5MC4xNjk1Mjg4NDU1*_ga_K7H94QHX99*MTY5OTUyNTMwMi4xMTAuMS4xNjk5NTI2MjQ4LjQwLjAuMA

Kategorie wydarzenia:

WAŁBRZYSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA „INVEST-PARK” sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

Godziny otwarcia

  • pn. - pt. 08:00 - 16:00
Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1