Data wydarzenia: 27/05/2024 10:00 - 11:30
Szanowni Państwo,
Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” wspólnie z firmą ANBK zaprasza na webinarium: Optymalizacja procesów HR kluczem do zwiększenia efektywności przedsiębiorstwa, które odbędzie się 27 maja 2024 r. w godzinach 10:00 – 11:30.
Czy to czas na przekazanie kolejnych procesów na zewnątrz?
Z tym pytaniem borykają się właściciele i prezesi firm, kiedy kolejny raz zmienia się prawo/pracownik rezygnuje z pracy/przychodzi kontrola z urzędu (właściwe podkreślić).
Marzeniem każdego z nich jest stworzenie organizacji, do której pracownik w poniedziałek przychodzi z zadowoleniem, zna swoje obowiązki i jest zmotywowany, aby je wykonywać.
Jeżeli:
- zmagasz się z nieustającą rekrutacją pracowników
- liczba zatrudnionych osób nie ulega zmianie, a może nawet maleje
- rotacja w Twojej firmie jest na porządku dziennym
- zmieniające się przepisy cały czas generują koszty na szkolenia pracowników z działów kadr, aktualizacje systemów ERP, a przeprowadzona kontrola nadal wykazuje braki bądź błędy
- wiesz, że najwyższy czas skupić się budowaniu silnej kultury organizacji, właściwym onboardingu, utrzymaniu pracownika, jego zmotywowaniu, czyli kluczowych obszarach działalności HR, ale nie masz na to czasu – ten webinar jest dla Ciebie.
Agenda
- Wpływ utrzymującej się tendencji rynku pracownika na zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie – kluczowa rola działów HR.
- Podsumowanie najważniejszych zmian w przepisach kadrowo-płacowych ostatnich miesięcy – check lista do weryfikacji – czy wdrożyłam/wdrożyłem te zmiany w swojej firmie?
- Wsparcie zewnętrzne, czyli analiza procesów, które warto oddać specjalistom, uwalniając moce wewnętrznego HR
- Zewnętrzna obsługa kadrowo-płacowa w praktyce:
- Jakie zadania warto zlecić firmie zewnętrznej – zakres usług
- Proces wdrożenia usługi – audyt kadrowo-płacowy
- Automatyzacja procesów w firmie
- Odpowiedzialność dostawcy
- Koszty współpracy
- Współpraca z agencją pracy tymczasowej/agencją rekrutacyjną w praktyce:
- Korzyści wynikające z zatrudnienia tymczasowego
- Różnice w zatrudnieniu tymczasowym i stałym
- Obowiązki pracodawcy użytkownika i APT
Spotkanie poprowadzi dla Państwa:
Alicja Kleparska
Od kilkunastu lat jestem związana z branżą pracy tymczasowej, odpowiedzialna początkowo za procesy rekrutacji, następnie kadrowo-płacowe, wreszcie jako dyrektor operacyjna za całość działań w firmie. Obecnie w wyniku rosnącego zainteresowania outsourcingiem kadrowo-płacowym prowadzę firmę, świadczącą usługi payroll. Ogromną satysfakcję sprawia mi rozmowa z klientami nt. ich potrzeb, kiedy słuchając mojego rozmówcy, uśmiecham się, bo po pierwsze znam jego problemy, rozumiem je, a po drugie wiem, że mogę zaproponować rozwiązanie, które usprawni jego pracę i uwolni czas potrzebny na rozwój właściwej działalności firmy.
LINK DO REJESTRACJI:
Kategorie wydarzenia: