Data wydarzenia: 10/09/2024 10:00 - 11:00
Szanowni Państwo,
Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” wspólnie z firmą Antal zaprasza na webinarium: Jak budować markę pracodawcy w firmach produkcyjnych, które odbędzie się 10 września 2024 r. w godzinach 10:00 – 11:30.
Opis webinarium
W dobie rosnącej konkurencji na rynku pracy, budowanie silnej marki pracodawcy staje się kluczowym elementem strategii każdej firmy, niezależnie od branży. Dla firm produkcyjnych, które często zmagają się z wysoką rotacją pracowników oraz specyficznymi wyzwaniami w zakresie zatrudniania i utrzymania pracowników fizycznych, employer branding jest szczególnie istotny.
Podczas webinaru „Jak budować markę pracodawcy w firmach produkcyjnych” zgłębimy tajniki skutecznego employer brandingu dostosowanego do unikalnych potrzeb sektora produkcyjnego. Przedstawimy praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia atrakcyjnego wizerunku pracodawcy, zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz, oraz omówimy najnowsze trendy, które będą kształtować przyszłość tej dziedziny w nadchodzących latach.
Spotkanie poprowadzi dla Państwa:
Anna Itkowiak, Marketing & Employer Branding Specialist
Absolwentka Komunikacji Wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim związana z kreowaniem marek od 5 lat, a z Antalem od 2021 roku. W firmie zajmuje się tworzeniem strategii Employer Brandingowej dla klientów zewnętrznych i wdrażania jej w życie. Posiada doświadczenie w tworzeniu marek od podstaw, a także we wprowadzaniu nowych działań nakierowanych na osiągnięcie konkretnego celu wizerunkowego bądź rekrutacyjnego.
Kamil Rychlik Employer Branding & Recruitment Marketing Manager
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku E-biznes ze specjalizacją marketing internetowy. Od 2017 roku zajmuje się marketingiem rekrutacyjnym, z 1,5 roczną przerwą na pracę w agencji eventowej. Swoją karierę rozpoczynał w małym startupie zajmującym się tworzeniem kampanii online i content marketingiem. Stał się specjalistą pasjonującym się kampaniami w mediach społecznościowych, tj. na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Największe doświadczenie zdobył w agencji marketingu rekrutacyjnego, prowadząc projekty dla takich klientów jak Accenture, Deloitte, Amazon Development Center czy Grupa Żywiec. Prowadził projekty od A do Z, mając pod sobą zespół specjalistów. W Antal opiekuje się usługą Employer Brand Booster oraz swoim zespołem. Dodatkowo zarządza narzędziami pozyskiwania kandydatów i prowadzi tzw. Sourcing HUB – jednostkę odpowiedzialną za wsparcie marketingowe projektów rekrutacyjnych prowadzonych przez konsultantów.
LINK DO REJESTRACJI:
Kategorie wydarzenia: