Kontrast:
Rozmiar czcionki:
A A+ A++
Odstępy:
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + 1 - Wybór Menu
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Jak reagować na najczęstsze wyzwania HR oraz problemy związane z restrukturyzacją

Data wydarzenia: 20/04/2021 13:00 - 15:00

Brytyjsko Polska Izba Handlowa oraz eksperci z firm członkowskich zapraszają na bezpłatne dyżury eksperckie z różnych obszarów funkcjonowania firmy. Najbliższy odbędzie się 20 kwietnia 2021 i będzie poświęcony wyzwaniom HR oraz problemom restrukturyzacji. Podczas wydarzenia możecie Państwo uzyskać bezpłatne indywidualne porady na interesujące Państwa zagadnienia.

Poniżej przedstawiamy listę ekspertów i zakres tematyczny konsultacji dostępnych dnia 20 kwietnia 2021 w godz. 13:00 – 15:00. Porada trwa 30 minut. Prosimy o dokonanie rejestracji na adres: podając:

1 swoje imię i nazwisko,
2. nazwę firmy,
3. nazwisko eksperta, z którym chcą Państwo się skontaktować
4. jeśli możliwe, konkretne pytanie, które będą chcieli Państwo zadać
5. preferowaną godzinę (do wyboru: 13:00, 13:30, 14:00 lub 14:30. Jeśli wybrana godzina będzie już zarezerwowana, automatycznie przydzielimy kolejny najbliższy wolny termin).
Liczba miejsc jest ograniczona.

1. Prawo Pracy

Mec. Martyna Dziedzic – adwokat w dziale Prawa Pracy SDZLEGAL SCHINDHELM

– Nadużywanie zwolnień lekarskich przez pracowników w dobie pandemii – podpowiemy jak temu zaradzić i jakie kroki prawne można przedsięwziąć celem ograniczenia zwolnień lekarskich wśród załogi;

– BHP w dobie pandemii – doradzimy jakie procedury i działania należy wdrożyć w zakładzie pracy w trakcie pandemii, aby kontrola PiP nie wykazała żadnych nieprawidłowości;

– Wypadek podczas pracy zdalnej – udzielimy informacji na temat tego w jaki sposób najlepiej i najskuteczniej przeprowadzić postępowanie powypadkowe?

– Szczepienia w zakładzie pracy – jeżeli do dnia 20 kwietnia 2021 r. wejdą już zapowiedziane przez rząd przepisy, podpowiemy Państwu także jak skutecznie zorganizować i przeprowadzić szczepienia w zakładzie pracy.

2. Whistleblowing: aktualne i nowe wyzwania związane z prowadzeniem postępowań wyjaśniających

Bartosz Tomanek, adwokat, AWBCO, starszy prawnik w PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global

Termin na wdrożenie tzw. Dyrektywy o ochronie sygnalistów zbliża się wielkimi krokami. Nowe, szczegółowe przepisy dotyczące zgłaszania nieprawidłowości obligatoryjnie obejmą wszystkich pracodawców zatrudniających co najmniej 50 pracowników.

– Jak nowe przepisy wpłyną na dotychczas stosowane procedury?

– Jak powinna wyglądać procedura zgłaszania nieprawidłowości, aby była efektywna i przynosiła korzyści przedsiębiorcy?

– Jak zachęcić pracowników do zgłaszania nieprawidłowości?

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa wraz z kancelarią PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global zaprasza na dyżur ekspercki, podczas którego będzie można bezpłatnie uzyskać odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące aktualnych i nowych wyzwań z zakresu zgłaszania nieprawidłowości w organizacji oraz prowadzenia postępowań wyjaśniających.

3. Czas pracy w czasie pandemii

Hubert Kowalski – Konsultant w firmie Déhora Polska
– Planowanie czasu pracy w różnych systemach czasu pracy

– Praca zdalna, wymogi dla pracodawców, prawa pracowników oraz efektywność pracy zdalnej

– Ewidencja czasu pracy w biurze oraz podczas pracy zdalnej

– Prawne aspekty związane z czasem pracy: kontrola wymiaru i norm czasu pracy, planowanie harmonogramów i grafików dla pracowników

– Czas pracy w czasie COVID-19 (bez tarczy)

4. Zdrowie pracowników

Ewa Suszek, Dr Alicja Dudek, Longevity Center
– Przegląd stanu zdrowia po COVID (Long Covid, objawy, powikłania, jak radzić sobie z długofalowymi konsekwencjami COVID-19, jak wpisać opiekę nad narażonymi pracownikami do korporacyjnych programów zdrowotnych)
– Executive Health and Well-being: konsekwencje izolacji (stres, depresyjny nastrój, zaburzenia snu, lęk) – jak pomóc sobie i swoim kluczowym pracownikom zachować zdrowie, efektywność i dobrostan

5. Diagnoza i rozwój menedżerów

Maryla Korczyńska, Konsultant Zarządzająca PROFES

– Diagnoza i ocena kompetencji

– Rozwój menedżerów – planowanie i realizacja

– Rytmy zarządcze menedżera

– Rozwój kadry operacyjnej w firmach produkcyjnych (Mistrzowie, Brygadziści)

– Projekty wielopoziomowe – obejmujące różne szczeble zarządzania

– Modele realizacji projektów rozwojowych

– ROI w projektach rozwojowych

6. Rozwój sprzedaży, obsługi klienta, CX

Magdalena Pióro, Konsultant Zarządzająca PROFES

– Badania CX – jak je planować? Jak dobrać metodę badania do specyfiki organizacji?

– Rozwój kompetencji handlowych w oparciu o wyniki badań CX

– Lojalność Klientów – jak ją mierzyć i zdobywać?

– Obniżanie wysiłku Klienta (CES) jako sposób budowania lojalności i dobrego doświadczenia Klienta

– Główne pułapki i popełniane błędy przez firmy dążące do bycia organizacją Customer intelligence

– Sprzedaż w trudnych czasach

– Standardy a Dobre Praktyki

7. E-LEARNING

Natalia Strzelecka, Konsultant Zarządzająca, Menedżer Zespołu Nowoczesnych Technologii PROFES

– Szkolenia e-learningowe czy szkolenia online? Różnice, plusy i minusy obu form, wartość dla uczestnika końcowego. Co wybrać dla swojej organizacji?

– Wdrażam e-learning w organizacji – czego mam się spodziewać? Jak wyglądają projekty e-elearningowe, jak długo trwają, ile angażują zasobów ludzkich i finansowych? Czy warto?

8. Restrukturyzacja

dor. restr. Krzysztof Daniel Sobieraj oraz adw. Gabriela Farej-Łuciów, KANCELARIA PRAWNA KSAB
– Porady dla dłużników i wierzycieli uczestniczących w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych na każdym etapie postępowania, z uwzględnieniem skutków podatkowych takich postępowań,

– Wpływ wymienionych postępowań na nieruchomości i majątek ruchomy dłużnika,

– Przygotowanie wniosków restrukturyzacyjnych i upadłościowych,

– Zgłaszanie wierzytelności oraz dochodzeniu należności trudnych w toku postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych,

– Przygotowywanie planów restrukturyzacyjnych na potrzeby postępowań sądowych oraz pozasądowych,

– Możliwości przeprowadzenia oraz doboru odpowiedniego postępowania restrukturyzacyjnego,

– Opracowywanie pism procesowych oraz wymagających argumentacji prawnej,

– Doradztwo w zakresie postępowań w przedmiocie odpowiedzialności członków zarządu spółek prawa handlowego, opisanej w art. 299 ksh.

Kategorie wydarzenia:

WAŁBRZYSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA „INVEST-PARK” sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

Godziny otwarcia

  • pn. - pt. 08:00 - 16:00
Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1