Kontrast:
Rozmiar czcionki:
A A+ A++
Odstępy:
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + 1 - Wybór Menu
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Jak zorganizować pracę zdalną w dobie COVID 19? Wyzwania i obowiązki pracodawców

Data wydarzenia: 26/11/2020 10:00 - 12:00

Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” wspólnie z HR INSTITUTE, zaprasza państwa na bezpłatne webinarium:

Jak zorganizować pracę zdalną w dobie COVID 19? Wyzwania i obowiązki pracodawców„, które odbędzie się 26 listopada 2020 r. w godz. 10:00 do 12:00.

Zakres merytoryczny:

  • Praca zdalna vice praca hybrydowa: aspekty prawne.
  • Zarządzanie zespołem zdalnym. Jak osiągać realne wyniki w wirtualnej rzeczywistości?
  • Zasady komunikacji wewnętrznej w czasach kryzysu i pracy zdalnej.
  • Jak wzmocnić zaangażowanie i motywację zdalnych zespołów?
  • Zasady rekrutacji w świecie on-line.
  • Zdalny onboarding. Jak zdalnie wdrożyć pracownika?
  • Rola programów mentoringowych w zarządzaniu potencjałem zdalnych zespołów.
  • Skuteczne zarządzanie zmianą: gwarantem efektywnej pracy zdalnej.

LINK DO REJESTRACJI

Prowadzący:  Agnieszka Musiał-Terlecka,  CEO HR INSTITUTE www.hrinstitute.pl
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkim na SGH w Warszawie, posiada certyfikat Certified Assessor for Assessment & Development Centre (CAADC) a także licencję SLG Thomas International Management System. Certyfikowany Coach ACSTH. Certfikowany Coach ACC ICF i trener zmiany. Specjalizuje się w projektowaniu polityki rekrutacyjnej i programów rozwojowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze rozwoju kompetencji i zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie skutecznego marketingu rekrutacyjnego i budowania kampanii employer brandingowych. Przeprowadza audyty HR i wdraża narzędzia podnoszące jakość zarządzania zasobami ludzkimi w firmie m.in modele zarządzania HR, opisy stanowisk, zarządzanie przez kompetencje, oceny okresowe, systemy motywacyjne, wartościowanie stanowisk czy komponowanie ścieżek talentowych. Głosi zasadę „work life balance” i prowadząc własną firmę stara się pogodzić wychowywanie syna z pasjami jej życia: psychologią rozwoju, jogą i nurkowaniem.

Brak opisu obrazka

Kategorie wydarzenia:

WAŁBRZYSKA SPECJALNA STREFA EKONOMICZNA „INVEST-PARK” sp. z o.o.

ul. Uczniowska 16, 58-306 Wałbrzych

Godziny otwarcia

  • pn. - pt. 08:00 - 16:00
Strona utworzona w standardzie WCAG 2.1