Data wydarzenia: 21/06/2023 10:00 - 12:00
Szanowni Państwo,
Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” wspólnie z Partnerami AIMS International Poland, Okaeri Consulting oraz kancelarią J. Dauman zaprasza na bezpłatne webinarium: Zarządzanie różnorodnością: przyszłość jest tu i teraz, które odbędzie się 21 czerwca br. w godzinach 10:00-12:00.
Agenda webinarium:
Różnorodność i włączanie (inkluzywność) w roli lidera czyli w optymalnym wykorzystaniu potencjału ludzkiego w organizacji.
– Czy liderzy rozumieją pojęcia różnorodności i inkluzywności? Jeśli nie, to w jaki sposób najszybciej ich tego nauczyć?
– Jakie efekty biznesowe dają różnorodność i inkluzywność? Twarde dowody i przykłady.
– Jak skutecznie wdrożyć różnorodność i inkluzywność w działającą kulturę organizacyjną?
– Efekty biznesowe skutecznego wdrożenia różnorodności i inkluzyjności.
Różnorodność w komunikacji a realizacja celów biznesowych
Jak wykorzystać różnorodność w komunikacji, która wspiera realizację celów biznesowych? Jak sprawić, by o naszych działaniach usłyszeli inni? Jak wykorzystać różnorodność we współpracy międzynarodowej?
Dowiesz się:
– dlaczego warto mówić o działaniach swojej firmy
– jak różnorodność może pomóc w budowie skutecznej komunikacji
– jak działania na rzecz inkluzywności podjęte w Polsce mogą wesprzeć Twoją firmę w realizacji celów na rynkach międzynarodowych
Kapitał relacyjny a konkurencyjność organizacji
Biznes to ludzie i połączenia między nimi. Wspólnie przyjrzymy się relacjom międzyludzkim oraz temu, jak ich siła może wpłynąć na kierunek i tempo rozwoju biznesu.
Dowiesz się:
– jak budować relacje
– jak wpleść relacje do strategii rozwoju Twojego biznesu
– różnice w kulturze relacji pomiędzy UK a Polską
Spotkanie poprowadzą dla Państwa
Małgorzata Tylec – Gusakov – Global Head Financial & Professional Services, Managing Partner AIMS International Poland
Od ponad 20 lat doradza polskim i zagranicznym klientom z całego świata w zakresie rekrutacji na najwyższe stanowiska, zarządzania zmianą w kontekście zasobów ludzkich, czy budową i transformacją kultury organizacyjnej przedsiębiorstw. Doradza także zarządom firm w procesach M&A związanych z restrukturyzacją zatrudnienia. Jest prekursorką w obszarze holistycznego doradztwa dla polskich firm, które są – lub przygotowują się – do procesu sukcesji.
Jako gościnna wykładowczyni prowadzi kursy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla studentów programów MBA na Uniwersytecie Warszawskim. Przy współpracy z Uniwersytetem SWPS stworzyła autorskie narzędzia do mierzenia poziomu świadomości i odpowiedzialności zawodowej ludzi – pracowników. Od 2022 roku rozwija także projekt MTG Level UP. W oparciu o swoje wieloletnie doświadczenie w kreowaniu kariery zawodowej na rzecz kandydatów do pracy oraz ideę świadomej kreacji ścieżki zawodowej, której jest pionierką w Polsce, stworzyła pakiet narzędzi dla managerów, młodych pracowników, kobiet i mężczyzn, który wspiera podnoszenie ich świadomości zawodowej. Jej misją jest podnoszenie świadomości ludzi.
Piotr Krynicki, Junior Partner Okaeri Consulting
Ekspert ds. komunikacji, business intelligence i trend forecasting.
Swoją karierę zawodową rozpoczął w sektorze NGO, gdzie realizował międzynarodowe projekty komunikacyjne i konferencyjne dla takich podmiotów jak ECFR Warsaw, Fundacja Batorego czy Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego. Od 2017 roku związany z zespołem Okaeri Consulting. Odpowiada za planowanie i realizację strategii komunikacyjnych w obszarze komunikacji korporacyjnej, kryzysowej oraz public affairs. Przyczynił się do skutecznego wprowadzenia na polski rynek międzynarodowych marek segmentu premium & luxury, m.in. Raffles Hotels&Resorts, H.E.S.A., Orangetheory Fitness. Realizował także projekty komunikacyjne dla Grupy DSV w Polsce, UNICEF Polska, Morizon.pl, Lendi.pl, Grupy J.Dauman czy Alpha Bio Polska. Na potrzeby klientów koordynował także działania komunikacyjne na rynkach zagranicznych oraz realizował projekty z zakresu audytów rynkowych czy konsumenckich.
Kamila Sanders, Corporate Relations Manager
Od 18 lat zajmuje się działaniami związanymi budową kanałów sprzedaży oraz rozwijaniem relacji biznesowych. W przeszłości była związana m.in. z sektorem bankowym, sztuki oraz finansowo-księgowym. Posiada także szerokie doświadczenie w zakresie budowy partnerstw z organizacjami ekonomicznymi. Od 2023 roku pełni funkcję Corporate Relations Manager w Grupie J. Dauman, międzynarodowym hubie biznesowym z siedzibą w Londynie, który łączy przedsiębiorstwa świadczące usługi z zakresu księgowości, doradztwa finansowego, logistyki i doradztwa prawnego. Odpowiada za rozwój procesów sprzedażowych, budowę partnerstw oraz tworzenie możliwości networkingowych dla klientów hubu.
Inicjatorka i organizatorka Akademii Aeropolis Forum CFO – konferencji dla dyrektorów finansowych, której partnerem była Brytyjsko-Polska Izba Handlowa.
Zarejestruj się klikając w grafikę:
Kategorie wydarzenia: Brak kategorii